پینه دستان

پینه دستان


نشست ویژه شورای عالی کار به ریاست دکتر عباسی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی حق مسکن کارگری را به میزان 100 هزار ریال و حق خواربار کارگران را نیز به میزان 150 هزار ریال افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آخرین نشست ویژه شورای عالی کار با موضوع بررسی افزایش حق مسکن کارگران به ریاست دکتر عباسی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی در محل وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه دکتر عباسی ضمن تشکر و قدردانی از گفتمان حاکم مبتنی بر منطق در این جلسه ، از نمایندگان گروههای کارگری و کارفرمایی درخواست کرد با هم اندیشی ، تعامل ، تفاهم و توافق موضوعات مرتبط با حوزه کار را مورد بررسی قرار دهند .
دکتر عباسی دراین جلسه همچنین از فضای مثبت موجود بین شرکای اجتماعی دولت تقدیر کرد و از آنان خواست با مشارکت و همفکری و در فضای صمیمانه مشکلات تولید را برطرف نمایند .
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی همچنین با تاکید بر لزوم پویایی تولید و استمرار چرخه تولید بر اتخاذ تصمیم گیریهای منطقی در جهت رونق تولید ، اشتغال و سرمایه گذاری تاکید کرد.
دکتر عباسی همچنین از مصوبه مزد سال جاری نیز دفاع کرد و افزود: تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال جاری بر اساس تصمیم گیری منطقی و کارشناسی و با برگزاری جلسات مستمر و در نتیجه تعامل ، تفاهم و توافق نمایندگان کارگران و کارفرمایان و بر اساس ماده 41 قانون کار صورت گرفت و کاملا" قانونی است . 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 / 5 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com